Resuming podcast

22 de Octubre de 2024 a les 11:28

Olèrdola participa amb una àmplia diversitat d’establiments a la campanya “Compra a prop”

Compartir

La campanya compta amb la participació de 117 establiments comercials, es va iniciar el diumenge 20 d’octubre i s’allargarà fins al 17 de novembre

Per onzena vegada, Olèrdola és un dels tres municipis que forma part de la campanya de comerç local “Compra a prop”. Organitzada pels ajuntaments de Castellet i la Gornal, Olèrdola i Santa Margarida i els Monjos, incorpora diferents novetats que marquen un pas cap a la sostenibilitat i la inclusió digital.

Una de les grans novetats d'enguany és la incorporació del mercat no sedentari de Santa Margarida i els Monjos, on els compradors podran adreçar-se al punt d’informació amb els tiquets de compra i bescanviar-los per butlletes físiques o electròniques. Fina Mascaró, alcaldessa d’Olèrdola, ha explicat en una entrevista a Canal 20-Ràdio Olèrdola que l’altra novetat és la incorporació de la participació digital a través de codis QR per tal d’arribar a un perfil de públic més jove i que suposi una forma més fàcil i àgil de participar que es pugui traduir en un augment de la participació. 

Mascaró comenta que pel municipi, la campanya suposa promocionar el petit comerç i visualitzar-lo, obrint més enllà del municipi el teixit de comerç de proximitat. 

En el cas d’Olèrdola, s’han implicat fins a 25 establiments que emparen diferents àmbits, juntament amb l’Ajuntament i la seu d’Olèrdola del Museu d’Arqueologia, el que conforma una oferta molt important. Mascaró comenta que posicionar 25 establiments en una campanya com el “Compra a prop” és una proposta molt interessant.

El sorteig de premis s’ha previst per al 22 de novembre i el lliurament el 4 de desembre a la casa de cultura Mas Catarro dels Monjos, a les 19 h.

Escolta l'entrevista a Fina Mascaró, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola